Tłuszcz a cholesterol

cholesterolSpójrzmy prawdzie w oczy. Typowe dania kuchni amerykańskiej jest ładowany z trans tłuszczów, tłuszczów nasyconych i cholesterolu we krwi niezdrowego. To jest w mięsa, smalcu i oleju, używany w większości dania fast food. Ma to w większości pieczywo, ciastka i wielu przetworzonych produktach spożywczych.

I proste badanie krwi może mówić, poziom cholesterolu i trójglicerydów (tłuszczu we krwi). Obie są ważne, że wskaźniki pracowników służby zdrowia monitor, aby ustalić swój czynnik ryzyka choroby serca, główną przyczyną śmierci w Stanach Zjednoczonych.

Prawda o cholesterolu i tłuszczu

Nie wszystkie tłuszcze są złe i nie wszystkie cholesterolu jest złe. W rzeczywistości istnieje wiele zdrowych tłuszczów i źródeł dobrego cholesterolu (HDL), które pomagają zapobiec zablokowania tętnic może powodować zawał serca lub udar, lub wymagają poważnej operacji złogi tłuszczu.

Jaka jest rola tłuszczu w diecie?

Tłuszcz jest jednym ze źródeł energii, które organizm wykorzystuje do dostarczają energii, czego potrzebujesz. Większość pokarmów roślinnych i zwierząt zawierają trochę tłuszczu. Organizm wykorzystuje również tłuszczu do pomóc w rozwoju, a Twoje tkanki mięśniowe zawierają trochę tłuszczu. Bez odpowiedniego tłuszczu w diecie będzie brak energii i skóry i tkanek może brak niezbędnych składników odżywczych, dostępne tylko z tłuszczów.

Co to są kwasy tłuszczowe?

Niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe są zdrowe tłuszcze, które zazwyczaj znajdują się w ryby, orzechy i nasiona i zdrowe oleje. Kwasy tłuszczowe omega 3 wsparcie aktywności funkcji i komórki narządów. Kwasy tłuszczowe omega 6 znaleziono również zdrowe oleje, niektóre orzechy i nasiona i kurczaka, promowania zdrowej skóry, pomóc w walce z rakiem i zmniejszyć objawy zapalenia stawów.

Zdrowsze tłuszcze

zdrowe tłuszczeInstytut Medycyny zaleca spożywanie 20 do 35 procent całkowitej kalorii z tłuszczu. Większość dorosłych należy spożywać 1,600 do 2300 kalorii dziennie dla kontroli wagi.

Aby dowiedzieć się, ile gramów tłuszczu jest to, najpierw obliczyć całkowitą liczbę kalorii, które należy spożywać dziennie i odsetek, które powinno pochodzić z tłuszczu. Następnie podzielić przez dziewięć (1 gram tłuszczu zawiera 9 kalorii. Jeśli zostały następujące 1,600 kaloryczności diety, należy spożywać nie więcej niż 36-62 g tłuszczu dziennie.

Zdrowe tłuszcze Znalezione w bogatej podaży w ryby, orzechy, nasiona, wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, i niektórych utratę tłuszczu żywności, takich jak awokado, pomagają chronić Twoje zdrowie i Twoje serce. W rzeczywistości w badaniu, naukowcy odkryli, że regularne spożywanie oliwy z oliwek i orzechy zmniejsza ryzyko zawału serca i udaru mózgu o 30 procent, w porównaniu do ludzi, którzy nie spożywają regularnie zdrowe tłuszcze.

Niezdrowy tłuszcz

Jeśli zużywają dużo niezdrowych tłuszczy, od czerwonego mięsa i żywności przetworzonej, znacząco zwiększyć ryzyko choroby serca i udaru. Niezdrowych tłuszczy przyczynić się do przyrostu masy ciała, które mogą gromadzić się na brzuchu, biodrach, udach i pośladkach. I może prowadzić do otyłości, chorób serca, Cukrzyca, udar, bezdech senny, bóle stawów i uszkodzenia narządów. Najbardziej niebezpieczny rodzaj tłuszczu, znany jako trzewnej tkanki tłuszczowej można gromadzić w tym miejscu i w okolicy narządów i prowadzić do poważnych problemów zdrowotnych.

Wysoki poziom trójglicerydów (tłuszczu we krwi) może również zrobić grubszy krwi i podwyższenie ciśnienia krwi, które mogą uszkodzić serce. Triglicerydów powinno być poniżej 100 mg/dL dla optymalnego zdrowia. Zmiany w stylu życia, utrata masy ciała, ćwiczenia i zdrowa dieta może pomóc zmniejszyć poziom trójglicerydów, a także leki.

A co z cholesterolem?

Twój organizm naturalnie produkuje cholesterolu. W rzeczywistości Jeśli to możliwe, można przyjąć cholesterolu dieta bez żadnych skutków ubocznych. Ale nie jest naprawdę możliwe, aby być, cholesterolu, w oparciu o żywności, które jemy. Organizm wykorzystuje cholesterolu aby pomóc transportu i przechowywania tłuszczu używane dla energii. Ale zbyt wiele złego cholesterolu może prowadzić do zawału serca lub udaru mózgu.

Rola cholesterolu w diecie

Dobry cholesterol, HDL cholesterolu, zwane również pomaga usunąć złego cholesterolu z organizmu. Wyższy poziom cholesterolu HDL zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób serca i udaru mózgu. Można poprawić poziom cholesterolu HDL, jedząc więcej pełnoziarniste, owoce i warzywa i ryby.

Gdy lekarz sprawdza, czy dobry czy poziom cholesterolu HDL, powinien być powyżej 50 mg/dL dla kobiet i 60 mg/dL dla mężczyzn. Jeśli poziom cholesterolu HDL są niższe niż to, zwiększa ryzyko chorób serca i udaru mózgu, według American Heart Association.

Co się stanie, jeśli masz wysoki poziom cholesterolu?

Jeśli masz wysoki poziom cholesterolu, to zwykle odnosi się do bad lub cholesterolu LDL. Szacowany jeden u dorosłych trzy mają podwyższony poziom złego cholesterolu, zgodnie z Centers for Disease Control and Prevention. Poziom cholesterolu LDL powinno być poniżej 100 mg/dL dla optymalnego zdrowia. Jeśli poziom cholesterolu LDL jest wyższa, jesteś na zwiększone ryzyko rozwoju złogów cholesterolu, które blokują przepływ krwi.

Może to prowadzić do zawału serca, lub jeśli depozytów tłuszczowych osiągnie swój mózg może spowodować udar mózgu. Jeśli masz wysoki poziom cholesterolu, lekarz może przepisać leki i zachęcamy, aby schudnąć, jeść zdrowiej diety i regularnych ćwiczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *