Jeśli chcesz schudnąć tanio i zdrowo

Jeśli chcesz schudnąć tanio i zdrowoTen punkt może zaskoczyć wielu, ale to prawda. Produkty gotowe są zazwyczaj droższe niż świeże, a zdrowa żywność jest często tańsza niż niezdrowa. Zaczyna się od śniadania: kaszka jabłkowa z płatkami owsianymi kosztuje mniej niż 50 centów, podczas gdy gotowe do spożycia musli nie tylko zawiera więcej cukru, soli i tłuszczu, ale jest także o ponad 100% droższe, bo kosztuje 1,20 euro. Nawet zdrowa cukinia bolognese jest o połowę tańsza niż gotowa bolognese z makaronem pszennym od standardowych producentów.

Kliknij tu http://www.pruszkow2019.pl/ i poznaj najlepsze suplementy na odchudzanie.

Pić więcej wody – schudnąć tanio i zdrowo

Woda nasyca się i jest zdrowa. Im więcej wody pijesz, tym więcej pieniędzy możesz zaoszczędzić przy zakupie innych produktów spożywczych. Jednocześnie woda z kranu jest prawie bezpłatna i można ją pić w większości części Niemiec bez wahania, ponieważ podlega znacznie surowszym kontrolom zdrowotnym niż woda butelkowana ze sklepów. Ale nawet kupiona woda mineralna jest tańsza i zdrowsza niż napoje bezalkoholowe czy soki. Szczególnie cukier w sokach owocowych i lemoniadach jest dużym hamulcem utraty wagi. Jeśli normalna woda jest dla Ciebie zbyt nudna, możesz dodać kilka plasterków owoców (np. cytrynę, pomarańczę, limonkę).

Produkty o obniżonej zawartości tłuszczu nie zawsze są tanie i dobre.

Jeśli zajmujesz się tematem tylko powierzchownie, uważasz, że produkty lekkie mogą pomóc w zdrowej utracie wagi. Są one prawdziwą pułapką kosztów i zagrożeniem dla diety. Na przykład, jogurt niskotłuszczowy często zastępuje tłuszcz cukrem, co może być główną przeszkodą dla zasad niemal każdej diety. Cukier i tłuszcz są ogólnymi nośnikami smaku w żywności. Jeśli masz mniej jednego w nim, to często jest w nim więcej drugiego. Jeśli chcesz schudnąć tanio, zawsze należy sprawdzić, czy produkty lekkie są cukrowane. Porównaj wartości odżywcze na tylnej stronie opakowania. Jeśli jest to dla Państwa zbyt skomplikowane, zalecamy włączenie świeżych produktów do swojej diety.

Jedzcie wszystko z umiarem – bo różnorodność się opłaca.

Przysłowie się zestarzało – ale na pewno należy zwrócić na to uwagę w diecie. Czy to orzechy, owoce czy mięso: z umiarem są zdrowe i w przystępnej cenie – ale jeśli zjesz jedną stronę diety, np. tylko mięso, to nie tylko obciąży to Twój organizm, ale także portfel. Zalecamy, aby zawsze jeść zdrową i zrównoważoną gamę mikro- i makroskładników odżywczych, ponieważ tylko w ten sposób nasz organizm może wykorzystać i wykorzystać dla nas jak największą ilość składników odżywczych. Na przykład, jeśli brakuje nam pewnej witaminy, to prawie na pewno będzie to miało wpływ na wchłanianie i wykorzystanie innych składników odżywczych i nasz organizm straci równowagę. Aby schudnąć w zdrowy sposób oznacza, aby zapewnić naszemu organizmowi różne składniki odżywcze, aby uniknąć niezdrowych objawów niedoboru. (Wskazówka: Za pomocą naszego kalkulatora BMI można łatwo określić optymalne zapotrzebowanie na składniki odżywcze)

Grzech w umiarkowaniu

Wszyscy o tym wiedzą, a jednak czasami nie da się tego uniknąć. Jest się zaproszonym, wychodzi się świętować lub po prostu chce się „poczęstować” i nieświadomie je się w weekend. Duże ilości alkoholu, śmieci i innych małych grzechów torpedują drogę do wymarzonego ciała i są niezwykle drogie. Aby odciążyć swój portfel i schudnąć taniej, radzimy ograniczyć do minimum weekendowe eskapady. Na dłuższą metę nie jest problemem grzeszyć od czasu do czasu – ale trzeba też być umiarkowanym. Zamiast tego spróbuj wrócić na zdrowe alternatywy. Alkohol i utrata wagi są niestety bardzo trudne do pogodzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *